Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dom 82" w Warszawie
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dom 82" w Warszawie
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dom 82" w Warszawie
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dom 82" w Warszawie

I n f o r m a c j a dot. Świadczenia usług sprzątania na Osiedlu

Szanowni Państwo,

Zarząd MSM "Nowy Dom 82" uprzejmie informuje, że od 27 stycznia 2014 roku następuje zmiana firmy świadczącej usługi sprzątania na terenie Osiedla "Tarchomin".

Od dnia 01 stycznia br. usługę sprzątania na Państwa osiedlu wykonywała firma SGO Wojciech Szafirowski. Firma powyższa wyłoniona została w drodze przetargu zorganizowanego na skutek wypowiedzenia przez poprzednią spółkę świadczącą usługi na Państwa rzecz tj. spółkę IMPEL umowy wiążącej ją ze Spółdzielnią. Jednakże firma SGO Szafirowski nie wywiązywała się należycie ze swoich obowiązków. Brak należytego świadczenia usług potwierdzają liczne skargi ze strony Państwa w tym przedmiocie.  

W związku z zaistniałą sytuacją, po wielokrotnych upomnieniach telefonicznych, skorzystaliśmy 

z przysługującego nam prawa i nałożyliśmy na ww. spółkę kary umowne tj. wystąpiliśmy o obniżenie  wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy o 25%. Ponadto spółka została obciążona refakturą za awaryjną usługę sprzątania polegającą na odśnieżeniu Państwa osiedla w czasie opadów śniegu tj. w dniach 17-19 stycznia. W odpowiedzi ww. firma pismem doręczonym do siedziby Spółdzielni w dniu 22 stycznia o natychmiastowe rozwiązanie umowy za porozumieniem stron.

W związku z tym zostało zawarte Porozumienie  zgodnie z treścią którego została rozwiązana umowa na sprzątania ze zrzeczeniem się wszelkich roszczeń tj. istniejących w dniu podpisania porozumienia.

Wobec tego Spółdzielnia nie zapłaci wynagrodzenia za dotychczas świadczoną  usługę sprzątania.  

Jednocześnie Zarząd Spółdzielni zwrócił się z wnioskiem do Rady Nadzorczej o odstąpienie od procedury przetargowej oraz możliwość wyboru spośród firm, które zgłosiły swoje oferty do ostatnio rozstrzygniętego przetargu biorąc pod uwagę środki przeznaczone na ten cel w przyjętym Planie na 2014 rok. Po uzyskaniu zgody Rady Nadzorczej spośród wcześniej złożonych ofert została wybrana firma, której oferta była najkorzystniejsza. Wobec uzyskania od firmy potwierdzenia podtrzymania swojej oferty, Zarząd postanowił o podpisaniu umowy na świadczenie usług sprzątania na Państwa Osiedlu. Umowa została zawarta na czas określony tj. trzy miesiące. O dalszych decyzjach w tej sprawie będziemy informowali na bieżąco.

W związku z powyższym firmą świadczącą usługi sprzątania  na Państwa Osiedlu  od dnia 27 stycznia  2014 roku jest firma Sprzątanie Wnętrz i Posesji "Plastuś" .

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do biura Spółdzielni celem wyjaśnienia lub zapoznania się z dokumentacją w tej sprawie.